עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה.
דוגמא משוחלצת

תקנון אתר ג'טלג

חשוב לנו שתכירו אותנו-

 

הקמנו את ג'ט לג אחרי כעשרים שנות פעילות בשוק האאוטדור הישראלי.

אנחנו שמחים להציע לכם שירות שמכבד אתכם, את זמנכם ואת הרצונות שלכם.   

יש לנו היכרות מעמיקה עם היצרנים והספקים השונים בענף, ואנו מציעים מגוון מוצרים ומותגים, חלקם בלעדיים אצלנו, שנבחרו בקפידה על מנת לתת מענה ותמורה מקסימליים לצרכים השונים.

אנחנו מאמינים בסחר הוגן ומקפידים להתנהל בשקיפות וביושרה מול לקוחותינו.

 

  • מענה- אנחנו שואפים לתת את הפתרונות המקצועיים ביותר שאנו יכולים להציע בכל קטגוריה ובכל רמת מחיר.
  • תמורה- בעיננו זו לא חוכמה למכור מוצרים זולים בזול. החוכמה היא למכור מוצרים איכותיים במחירים אטרקטיביים (גם אם הם מעט יותר יקרים).
  • סחר הוגן- אנחנו מוכרים ציוד כפי שהיינו רוצים לקנות ציוד- לקבל ציוד טוב, תנאים טובים, ויחס הגון. לכן אנו מאפשרים החלפה והחזרת מוצרים בתנאים אפילו יותר טובים מחוק הגנת הצרכן- אנו לא גובים דמי ביטול על ביטול עסקה וכל המחירים שלנו אמיתיים (אף פעם לא נעלה מחיר כדי לעשות "הנחה" יותר גדולה).

 

אנו קשובים אליכם. תמיד נשמח לשמוע מכם הארות והערות ולתקן מידע במידה ויש טעות באתר. ניתן ליצור עמנו קשר בטלפונים הבאים- גינוסר- 04-6798619. חנות רמת השרון- 03-5446276.

 

 

המחירים שלנו

אנו קוראים למחירים שאנו מפרסמים "מחירים אמיתיים". מה זה אומר-

המחירים לפני הנחה הם מחירי המחירון המומלצים לצרכן על ידי היבואן. אנו לא מעלים מחירים על מנת ליצור הנחות יותר גדולות.

 

 

משלוחים

  • אנו עובדים עם חברת שליחים ותיקה ומהימנה והמשלוח מגיע עד אליכם.
  • דמי המשלוח שאנו גובים הם בגובה עלות המשלוח שאנו משלמים- אנחנו לא מרוויחים על דמי המשלוח.
  • בנוסף, אנו שמחים להציע סבסוד של עלויות המשלוח מעל סכומי הזמנה מסוימים. כך, בהזמנות בגובה של 500 שקלים ויותר אנו מציעים הנחה של 100% על המשלוח.
  • ישנם מוצרים יוצאים מן הכלל עליהם אנו מציעים הנחה מלאה תמיד.
  • ישנם גם מוצרים (לא רבים) בהם לא ניתנת הנחה על המשלוח.
  • לאיזורי שילוח חריגים (כפי שנקבע על ידי חברת השליחים) ישנה תוספת של דמי משלוח בשיעור 16 ש"ח. במידה וניתנת הנחה על המשלוח יתווספו לסכום המשלוח אחרי הנחה 16 ש"ח. 

איסוף עצמי- ניתן לאסוף את ההזמנה מאחת מהחנויות שלנו ללא כל עלות-

קיבוץ גינוסר- טלפון: 04-6798619

רמת השרון- רח' אוסישקין 59, טלפון: 03-5446276

 

למידע מלא על עלויות ותנאי המשלוח לחצו כאן, או התקשרו: 04-6798619

מידע על איזורי משלוח חריגים ניתן למצוא כאן.

 

החזרות והחלפות

אנחנו שמחים להציע אפשרות החלפה והחזרת מוצרים עד 14 יום ממועד הקנייה.

החלפה

במידת הצורך, נשמח לסייע ולהחליף מידה או צבע של מוצר ללא עלות. אם ההחלפה כרוכה במשלוח אלינו ובחזרה אל הלקוח, יחולו עלויות המשלוח על הקונה.

אנו מציעים שירות משלוח ייחודי- משלוח בומרנג על מנת לחסוך עליויות משלוחים הלוך וחזור. פרטים מלאים כאן.

 

החזרה

אנו מאפשרים החזרת מוצרים וביטול עסקה עד 14 יום ממועד ההזמנה.

אנו מגבים אתכם בצורה מלאה ולכן אנו מאפשרים לבצע ביטול עסקה שכזה ללא קנס או דמי ביטול.

עם זאת, ישנם מספר (מועט) של כללי מסגרת:

·         על המוצר להיות חדש לחלוטין, ללא שימוש ובאריזתו המקורית כשהאריזה במצב תקין.

·         על הקונה להציג את החשבונית עבור הקניה. במידת הצורך נשמח לאתר את העסקה במערכת המחשב שלנו על מנת לסייע, אולם באחריות הקונה לשמור על החשבונית.

·         במקרה של מוצרי טיפוס גלישה וחילוץ- אנו מאפשרים החלפה והחזרה של מוצרים אלו תוך 7 ימים , אולם, בהיות מוצרים אלו מוצרים בהם תלויים חייהם ובטחונם של מטפסים וגולשים, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב לקבל מוצרים מקטגוריות אלו במידה ויש ספק לגבי מצבם או תנאי איכסונם מרגע שיצאו מחזקתנו.

·        אין אפשרות החזרה או החלפה של מוצרים ממכירות חיסול, סוף עונה או מוצרים שבהנחה של מעל ל-30%.

 

תשלומים

מערכת התשלומים באתר עומדת בתקנים המחמירים ביותר ומאובטחת בתקן PCI, על פי הסטנדרטים והדרישות של חברות האשראי.

אנו מכבדים את כרטיסי האשראי הבאים- ישראכרט, מסטרקרד, ויזה, אמריקן אקספרס ודיינרס.

ניתן לבצע תשלום בהעברה בנקאית.

אנו מאפשרים חלוקה של עד 10 תשלומים ללא ריבית.

  • מעל סכום של 200 ש"ח- 2 תשלומים
  • מעל 300 ש"ח 3 תשלומים
  • 400-1000 - 4 תשלומים
  • מעל 1000 ש"ח- עד 10 תשלומים

 

אחריות ושירות

נושא האחריות חשוב לנו ביותר. במקרים רבים המידע שניתן בנושא זה הוא חלקי ועשוי ליצור אי הבנות רבות.

 

המוצרים שאנו מוכרים מגובים באחריות שמשמעותה שאין בהם פגמים בייצור או בחומר.

ככלל, האחריות ניתנת על ידי היבואן והטיפול מבוצע על ידו ובאחריותו. מהות ודרך הטיפול משתנה על פי היבואן והמוצר.

כאמור, אחריות ניתנת תמיד על פגמים ביצור או בחומר- אין אחריות על בלאי או על שבר (דרך אגב זה תמיד כך, גם היכן שנאמר "אחריות לכל החיים").

 

על מנת לקבל טיפול יש להעביר אלינו את המוצר לחנות בגינוסר או ברמת השרון ואנו נעביר את המוצר ליבואן להמשך טיפול.

 

שירות הלקוחות מטפל בכל ההיבטים של פתרון בעיות בהם נתקלים לקוחותינו, בתוך ומחוץ לגבולות האחריות. 

אנו עמלים למצוא פתרונות גם במקרים בהם "אין מה לעשות"...

במידת הצורך יש ליצור עמנו קשר דרך צור קשר באתר, או להתקשר למשרד הראשי בקיבוץ גינוסר- 04-6798619

 

תמיד נשמח לעמוד לרשותכם!

 

שלכם, 

ינון וצוות ג'ט לג

 

 

 

 

 

 

הדפסשלח לחבר
עבור לתוכן העמוד